בשל מחלוקת בממשלה: נדחה הדיון על הצהרונים בירושלים

לדברי ארגוני ההורים "הממשלה מתעלמת מהגידול במספר הילדים בירושלים, וכתוצאה מכך מחיר הצהרונים עולה ולא כל הילדים זוכים לקבלת מענה
איתי גדסי No Comments on בשל מחלוקת בממשלה: נדחה הדיון על הצהרונים בירושלים

דרעי לשר האוצר כחלון: "לא יתכן להפלות בין ילד לילד, שאחד יקבל סבסוד לצהרון וילד אחר לא" • ראש הממשלה נתניהו תמך בהצעת דרעי לדחות את ההחלטה לשבוע הבא, ועד אז למצוא מקור תקציבי למימון הצהרונים גם למגזר החרדי.

"איפה השר דרעי שיתקן את החוק?" | שר הפנים בביקור בגן ילדים - אילוסטרציה צילום: יגאל לוי
לדברי ארגוני ההורים "הממשלה מתעלמת מהגידול במספר הילדים בירושלים, וכתוצאה מכך מחיר הצהרונים עולה ולא כל הילדים זוכים לקבלת מענה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בישיבת הממשלה היום עלה נושא תקצוב הצהרונים בירושלים. לפי ההצעה היו השרים אמורים לאשר 51 מיליון שקלים לתקצוב הצהרונים. אך למרות זאת עדיין חסרים כ-15 מיליון שקלים לתקצוב צהרונים במגזר החרדי.

השר דרעי שהתחייב לדאוג לתקצוב הצהרונים סירב להצביע על ההצעה, ודרש לתת תוספת תקציב. אך בשל העובדה ששר החינוך בנט לא נכח בישיבת הממשלה דרש דרעי לדחות את ההחלטה לישיבת הממשלה הבאה.

במהלך הישיבה אמר השר דרעי לשר האוצר כחלון כי "לא יתכן להפלות בין ילד לילד, שאחד יקבל סבסוד לצהרון וילד אחר לא".

ראש הממשלה נתניהו תמך בהצעת דרעי לדחות את ההחלטה לשבוע הבא, ועד אז למצוא מקור תקציבי למימון הצהרונים גם למגזר החרדי.

לדברי ארגוני ההורים "הממשלה מתעלמת מהגידול במספר הילדים בירושלים, וכתוצאה מכך מחיר הצהרונים עולה ולא כל הילדים זוכים לקבלת מענה.

בארגוני המורים מסבירים כי "על מנת לצמצמם את החריגות, החברה למתנ"סים ועיריית ירושלים מאחדים מסגרות וכך ישנם מסגרות עמוסות שאנשי הצוות לא מצליחים להשתלט עליהם ונוצרות בעיות בטיחותיות וחינוכיות חמורות ביותר.

"אנו תושבי ירושלים קוראים לממשלה להפסיק את המצב הזה ולתקצב את הצהרונים בירושלים, לפי התכנון המקורי, כך שיספיק לכל המסגרות הנצרכות.



0 תגובות